Monday, March 12, 2007

Ο κόκορας τις είπε...

Ο κόκορας φώναζε:
"Ελάτε κοντά μου είπα! Δεν ακούτε; Αυτή κρατάει όπλο. Θα μας σκοτώσει! Σκαλίσαμε τα λουλούδια της! Δεν είδατε στην τηλεόραση που οι άνθρωποι σκοτώνουν ανθρώπους, όταν μπαίνουν στα χωράφια τους; Ελάτε κοντά μου, σας λέω!"

Η γκρι κοίταζε την γυναίκα και σκεφτόταν:
"Πάλι εξυπνάδα πουλάει ο κόκορας στις χαζές! Η γυναίκα μας βγάζει φωτογραφία και μας φωνάζει και πουλ πουλ! Άμα πάμε κοντά της θα μας δώσει και φαί. Φαίνεται ο χασάπης και ο δολοφόνος. Αυτή χαμογελάει. Ας την κοιτάξω κι εγώ. Να με φωτογραφίσει ωραία! Μπορεί να με βάλλει και στο ίντερνετ. Άκουσα εγώ που το έλεγε στην αφεντικίνα μου!"

Δεν είπε τίποτα όμως στην παρέα. Δεν ήθελε να προσβάλλει τον κόκορα και τις άλλες τις κλώσσες... τις προτιμούσε φοβισμένες.
Έκανε πως άκουγε τον κόκορα.

No comments: